reklama

Štrajk učiteľov

My musíme štrajkovať, keby sme neštrajkovali, tak by sme súhlasili s momentálnymi podmienkami. Sme vzdelaní ľudia, tak nám dajte aspoň na kávu !!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Tak sa nám to na našom Slovensku pekne pohlo. Štrajk učiteľov, ktorým to v minulosti moc nevyšlo, a do toho štrajk zdravotných sestier, ktorý sa ma priamo týka, pretože manželka je ZS, ktorým to v minulosti tiež moc nevyšlo.

Tak najskôr k učiteľom. Mám pár známych ktorí učia na ZŠ. A mám na nich svoj názor, pretože učia aj môjho syna. Úroveň výučby na ZŠ je priamoúmerná ich učiteľom. T.z., že keď na to dlabe učiteľ, tak na to dlabe aj jeho žiak. Osobne si nemyslím, že príplatok cca 100 Eur drasticky zmení vyučovacie metódy daného učiteľa - je to len môj názor. Ak si tak učil doteraz, tak to nezmeníš kvôli 100 Eur.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže som za dramatické navýšenie učiteľského platu, pretože oni pripravujú naše deti na život. Ale mám podmienku, pretože poznám veľa učiteliek, ktoré učia TV a zemepis.

Ale, Tí učitelia si to musia zaslúžiť presne tak, ako aj my v súkromných firmách.

Ja napríklad som preverovaný každý rok, ako sa zlepšila moja úroveň angličtiny, čo som si odniesol zo seminárov, ako som pokročil so svojimi nápadmi, ako pomáham kolegom, a v čom sa do budúceho pohovoru zlepším.....

Neviem dňa a ani hodiny, kedy ma prepustia. Stále musím byť tak dobrý, aby ma ušanovali ďalší rok.

Ja chcem, aby aj učitelia mali rovnaké podmienky. Neučíš dobre, alebo zaujímavo? Tak von. Žiadne definitívy, všetko bude závislé od tvojej práce, od spokojnosti žiakov a ich rodičov. Aspoň v školstve by sme mali prejsť na ten americký systém - žiadna definitíva, zmluvy len na rok, a keď budete dobrý, tak vám to predĺžime. Toto je môj názor na učiteľov.

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu