reklama

Kto vlastne sú voliči Smeru?

Kto sa skrýva za 35-40% úspešnosťou strany, ktorá nás systematicky okráda a klame nám do očí? Kto sú títo ľudia? A prečo to robia? Majú z toho priamy osoh, alebo len nevedia, čo sa deje? Nevadia im nevyšetrené kauzy?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

 Som vysokoškolsky vzdelaný človek, som ženatý a máme dve deti. Tak ako v každej práci, sa aj u nás bavíme aj o politike. Za posledných x-rokov som nepočul od kolegov na stranu Smer nič dobré.

 Prečo, pýtam sa, keď 40% voličov volí Smer? Vedia niečo čo my nie? Uniklo nám niečo? A vtedy som precitol.

 Pozeral som záznam z parlamentu, kde ukázali tú balkónovú scénu. V prvom momente som nevedel, či to nie je vtip, nejaká bezduchá anti-reklama na voľby. Ale potom som videl zápal v tých šialených očiach dôchodkyne a pochopil som. TOTO je skutočnosť a toto sú skutoční voliči Smeru. Tým ľuďom nezáleží na Slovensku, na učiteľoch, doktoroch, sestrách, inžinieroch, na robotníkoch, na kuchároch, tým úbohým ľuďom nezáleží na ničom. Namiesto toho, aby pomáhali s vnúčatami, sa táto Svätá armáda nemoslimských babičiek a deduškov vydali do sveta, aby nám ukázali, aké IQ majú voliči Smeru, no medzitým si zabudli zobrať lieky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Osobne si myslím, že keď si Smer obul Vladove topánky, prebral nie len časť z jeho zaužívaných zvykov v politike, ale aj časť z jeho volebného funklubu.

 Stále si pamätám jeden vtip o Mečiarovi, kde ho každý otravoval s Elektrou. Mečiar povedal, „Ak sa ma ešte raz niekto spýta na Elektru, tak jebnem celému Slovensku“. A babky demokratky stáli vždy za ním. Oháňali sa francúzskymi barlami a kričali rozhorčene na redaktorov.

 Teraz je situácia podobná, ale armáda dôchodcov je väčšia o rád. Fešáčik zaštrngal drobnými a slaboduchí sa nastražili ako Surikaty.

 Prečo mať kvalitné školstvo, zdravotníctvo, súdnictvo, políciu, armádu, služby, prečo riešiť korupciu na najvyšších miestach? Stačí MDŽ, chlapácky Kali, vlaky zadarmo a zvýšený dôchodok o 2 eurá mesačne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Nechcem urážať všetkých ľudí na dôchodku, určite sú medzi vami aj veľmi inteligentní ľudia, ale skúste prenechať tieto voľby ľuďom, ktorým záleží na tejto krajine. Momentálne ste to vy, kto drží Smer pri moci. Keď chcete byť aktívni, hrajte keno, alebo behajte v parku. Ale hlavne už preboha nevoľte. Tým urobíte Slovensku najväčšiu službu. (prepáč mami).

P.S. – Chcel by som sa raz dožiť vlády, ktorá pozatvára všetkých podvodníkov, ktorí parazitovali na tomto štáte. Na začiatok by mi stačili politici. Ale to je asi priveľké Sci-fi. 

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu