reklama

Ako Prochádzka s Bugárom na vandrovku išli, zrazili sa s hlavami, a o voličov prišli.

Na začiatku sa chcem ospravedlniť všetkým voličom všetkých politických strán na Slovensku. Nechcem nikoho uraziť, len hlupákov, ktorí sa správajú k právu voliť, ako keby boli na tripe s LSD. Je to len môj subjektívny názor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Tento článok je určený ľuďom, ktorí chcú ešte niekedy voliť, ja dúfam, že čoskoro.

 Bol deň volieb a ja som ešte nemal vybratého svojho kandidáta. Na 90% som chcel voliť Sieť, kvôli jej programu a hlavne kvôli zmene. Ale, keď som si spätne prehrával niektoré situácie s Prochádzkom, niečo mi tam nehralo.

 Určite poznáte ten pocit, ktorý síce neviete presne identifikovať, ale niečo vám vadí. Začalo to na prezidentských voľbách, kedy mal Prochádzka vyjadriť podporu p. Kiskovi. Pamätáte si ho na tej tlačovke? Bol dezorientovaný, ako keby nevedel pochopiť, čo sa stalo a čo má nasledovať. Prezidenta nepodporil, až následne na svojom profile napísal:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 „Uznávam, podcenil som potrebu zopakovať znovu, prečo budem voliť Andreja Kisku. My bad. Sorry. Will fix it soon," napísal. Nerozumel som všetkému, ale dobre.

 Nedá mi citovať Fica, je to mimo článok, len ma to spätne pobavilo : „"Svedčí to o tom, že okrem politických strán, ktoré niekedy tvorili ten zlepenec, pán Kiska už nemá za sebou žiadnu inú podporu. Hovorím to v dobrom, ja osobne nemám problém s pánom Kiskom, kedykoľvek mu ruku podám, alebo ho pozdravím," reagoval Robert Fico. Toľko k zlepencu.

 Dobre, Prochádzkov výstup som pripísal šoku z výsledku. Možno očakával niečo iné, možno je len trošku sebecký, ale je dosť sebavedomý. Verejne vystupuje proti Ficovi, v hlave si už formuje novú vládu, a má ten farebný program, aby sme jasne videli, čo a kedy splní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ale potom som si niečo prečítal o jeho sponzoroch a videl jeho posledné vystúpenia v TV. Jeho vyľakaný pohľad srnky osvetlenej diaľkovými svetlami a absolútna absencia lídra ma nakoniec presvedčili o tom, že je to pajác, a ja musí hľadať ďalej. 

 Priznám sa, volil som SaS, .

SMER - s jeho tunelmi a smerom na Belize určite nie.

OĽaNO – NOVA – možno, ale v Matovičovi mi niečo nehrá, neviem čo – snáď ma nikto nenahráva?

Sme Rodina – Boris Kollár – pomohol veľa ľuďom so zdravotnými problémami, to mu nemožno uprieť, má sociálne cítenie. Je to rodinný typ, a o rodinu sa vie postarať. Jeho údajné kontakty s mafiou, počet jeho detí a partneriek, jeho kandidátku a jeho volebný program nebudem komentovať, veď prečo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Most – Híd – som z PB, a tak som nemal nikdy „problém“ s Maďarmi. Na našej svadbe sme mali aj môjho spolužiaka z VŠ Maďarskej národnosti – Ahoj Atila, bola to super párty, nabudúce použi vedro pri posteli.

 Béla mi pripadal vždy ako správny človek, no teraz to asi vzdal a chce ušetriť na dôchodok. Musí byť jasné, že po tomto podraze ho už nezvolia, ani za kráľovnou plesu.

Slovenská národná strana – SNS – to bol pre mňa oriešok, sú iný, alebo tí istý ako za Slotu? Smer už s nimi raz vládol a ako to dopadlo? Ďalšie volebné obdobie sa nedostali do parlamentu, pretože absolútne nezvládli svoje rezorty. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tým nezvládli, myslím že ukradli viac ako Smer vo svojich rezortoch a to sa premiérovi nepáčilo. Veď predsa najväčší zlodej musí byť ten, ktorý má najviac kresiel, či nie? Tiež by sa vám nepáčilo, keby vás okrádal bárs aký starosta. Ale, keď si Danko presadil šéfa parlamentu, zostal som pokojný. Nič sa nezmenilo, to len zlo zmenilo make-up.

 Najväčší paradox je pre mňa povolebná spolupráca MOSTU a SNS.

 Pamätáte na legendárne Slotovo vyhlásenie?

 „ Toto chceme my Slováci? Aby sa to vrátilo? Aby nás vešali po kandelábroch? Aby sme sa my učili otčenáš po maďarsky? To teda nie. My pôjdeme do tankov a pôjdeme a zrovnáme Budapešť“

a predstavte si to so Slotovým osobitým prízvukom.

https://www.youtube.com/watch?v=8Zhs-bjh1FE&ab_channel=JozefKopeck%C3%BD

 Ale ukázalo sa, že čas je najlepší lekár. V tomto prípade je to šaman Danko, ktorý vylieči aj rakovinu mozgu, alebo nedostatok mozgu? Stále sa mi to pletie, no nie som doktor. Nuž, u koho došlo k tak radikálnemu zlepšeniu nie je dnes otázkou, ale skôr odpoveďou.

KDH – tak toto bolo veľké prekvapenie pre niekoho, koho to zaujímalo:

 My sme katolícka rodina, chodíme do kostola, spovedáme sa, a tak.

 Prvým náznakom bolo, že farári, ktorí sa predtým pretekali, kto dá viac doporučení KDH boli ticho. Žiadna protekcia, len modlenie. V tom tichu som počul svoj vnútorný hlas – musíš voliť ...

Ale ja už som mal odvolené, možno nabudúce.

  1. – Figeľ podľa mňa vyzerá ako upír a moje deti sa ho boja.

  2. – Ten perfektný zákon o umelom oplodnení a prerušení tehotenstva, ktorý sa má trestať až na 8 – rokov, je asi mimo storočia. Podľa mňa by sme mali tých, ktorí predkladali ten zákon a podpísali sa pod ním, súdiť ako dospelých. A vôbec by som nebral do úvahy ich duševný stav. Mohli byť poslancami? Mohli. Rozhodovali o našom každodennom živote? Áno. Tak tých zmrdov upáľme na hranici, nič iné si nezaslúžia.

Sieť – veľký, veľký favorit volieb, ktorý nedokázal využiť svoj potenciál. Keď už do tej strany oligarchovia navalili toľko prachov, mohli si podľa mňa vybrať lepšieho lídra ako Prochádzka. Niekoho útočnejšieho, priebojnejšieho, empatickejšieho, trošku menej sebavedomia, ale viac rozumu. Proste hocikoho iného, len nie toho šaša Prochádzku.


Sloboda a solidarita (SaS) – mám s nimi problém, sú moc podnikateľsky založený. Ale majú dobrý program. Sasanka, či pád vlády Radičovej sú len jednou z nevyjasnených záhad tejto republiky.

Kotleba – ľudová strana Naše Slovensko – tak túto stranu by som nikdy do parlamentu netypoval, nikdy. Moja vina. Podcenil som frustráciu obyčajných ľudí so systémom, ako aj nerozhodnosť ľudí s prvou volebnou možnosťou.

 Pre mňa je nepochopiteľné voliť absolútne zlo, ktoré sa maskuje ako absolútne zlo. Aj pri nedostatku volebných možností, je vždy možnosť voľby. Apelujem na vás, ktorí ste volili tak, ako ste volili, aby ste prehodnotili vašu voľbu. Viem, že nesúhlasíte s touto vládou, to ani ja. Ale nedovoľte minulosti, aby vás dobehla. Pre mňa je skin , ako fašista, ja nevidím žiaden rozdiel. Ale keď umožníte zasadnúť do parlamentu takýmto ľuďom, akoby ste ospravedlnili ich všetky skutky. Verte, že vy – Kotebovi voliči volíte len fašistického despotu, akým bol Hitler, alebo Mussolini. Ak chcete vidieť dôsledky takých činov, choďte sa pozrieť do Osvienčimu. Zoberte aj deti. Aby nikdy nezabudli, čo nacisti spôsobili nielen europe, ale aj celému svetu. P. Mgr. Kotleba, ktorý je momentálne aj divadelným kritikom, sa môže ísť bodnúť. To vy, rozumní ľudia ste budúcnosť našej republiky, nie holohlaví náckovia bez vzdelania. Sami ste videli jeho kandidátku, jedného zločinca nahradí druhý. Toto ste chceli? Aby tí fašistickí hajzli mali neobmedzenú moc? Určite nie.

 Kotleba už má, čo chcel – náckou, fašistou, jednoduchých , slaboduchých.

On vie, že inteligentných ľudí nikdy nezíska, tak to hrá na vás. Ste in?

Toto všetko je dôsledkom Ficovej vlády. Keďže tie nenažrané prasce nepoznali cestu domov,

tak tie hladné im pomohli s hľadaním. 

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu