reklama

Trest smrti.

Už mám dosť doktríny z Bruselu, aby sme zločincom zbytočne neubližovali. Kto je zlý, tak zaslúži trest. A kto je výnimočne  brutálny, tak zaslúži trest smrti. To je môj názor.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 Len nedávno som znovu čítal o masovom vrahovi Anders Behring Breivikovi. Samozrejme som počul a čítal o jeho skutkoch, a tým zverstvám sa asi máločo vyrovná. Ten vymletý hajzel zabil 77 ľudí, z toho 32 mladších ako osemnásť rokov, dvom najmladším obetiam bolo štrnásť rokov. Priemerný vek obetí bol 18 rokov. Podrobnosti o jeho útoku si každý môže vyhľadať sám, ja na to nemám žalúdok.

 Takáto zver, ktorá doteraz velebí svoj čin, verejne hajluje a prezentuje sa, ako keby urobil niečo prospešné ľudstvu, je na zvracanie. Tento degerent dostal 21 rokov väzenia v Nórskom vezení, ktoré vyzerá ako reklama na víkendový pobyt, a čo je najhoršie, niektorí ľudia ho za jeho činy aj obdivujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Pán Breivik sa ale sťažoval, že jeho podmienky nie sú ok:

„Tridsaťsedemročný Breivik už skôr podmienky vo väzení prirovnal k mučeniu a teraz obviňuje nórsku vládu z porušenia dvoch článkov Európskeho dohovoru o ochrane ľudských práv a základných slobôd. Nórska generálna prokuratúra však trvá na tom, že podmienky, ktoré má Breivik vo väznici, „sú v rámci toho, čo Dohovor povoľuje“.

 Ja by som toto zviera povesil na najvyšší konár, alebo by som ho prenechal otcom jeho obetí, ale určite by som mu nedal možnosť znovu komunikovať s jeho „fun klubom“. A keby som ho mal zavrieť do vezenia, tak podľa tureckého, alebo thajského motívu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ale Nóri rozhodli, že tento pán, ktorý je evidentne imbecil, musí mať svoje práva. A to je podľa mňa chyba. Miesto hľadania vhodnej 3-izbovej cely s výhľadom, mu mali nájsť miesto, kde sa ihneď napojí na elektrický rozvod. EU – 21 rokov za 77 životov, to musí byť chyba?

 Celá európska únia musí byť chybná. My toľko hľadíme na práva zločincov, že ani nevieme, prečo sme ich zatkli. Miesto humanity, by sme mali používať fatality.

 V tomto prípade súhlasím so všetkými staršími národmi - Oko za oko, zub za zub. 

 Ale ja chcem v tomto trende postupovať aj ďalej. Všetci vrahovia na Slovensku by mali dostať min. 25 rokov. Chcel by som sa priblížiť tomu Americkému štandardu. Popraviť hajzlov a nemať výčitky.

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu