reklama

Moja krajina, môj svet.

Chcel by som vám niečo napísať predtým, ako mi to zakážu. Chcel by som byť aspoň chvíľu človekom v tomto štáte a chcel by som sa cítiť ako človek, ktorý má svoje očakávania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Predstavme si krajinu, kde by sa nekradlo a nazvime ju Slovensko-upgrade 1.

Predstavme si, že štátny rozpočet je rozpočtom všetkých občanov, ktorí do neho platia.

A teraz si predstavme, že nikto nekradne, ministri, poslanci - proste celá vláda.

Predstavme si, že o každej veci , ktorá spadá do nejakého ministerstva, rozhodujú len kompetentní ľudia, ktorí sú na to určení, a majú príslušnú kompetenciu. Predstavme si proste len odborníkov.

A teraz si predstavme, že náš štát naozaj funguje a funguje pre ľudí. Ide to?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejde,

politici sú nadľudia a tí nikdy nepripustia, aby niekto vedel, o čom sa hovorí. A my sme len postavy na šachovnici, ktorými tí nadľudia presúvajú.

Dokedy však budeme tolerovať toto bezprávie, ktoré nahráva len tým "politikom?" Nevedno. 

Zatiaľ nám to ide na výbornú.

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu