reklama

Tesco online nákup.

Keď táto ponuka prvý krát dorazila aj do nášho mesta, bol som nadšený. Tie možnosti, ktoré sa mi otvárali boli až neuveriteľné. Všetko nakúpite z pohodlia domova a ešte vám to dovezú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Už žiadne stresy v obchode, žiadna tlačenica. Žiadni známi, ktorých nechcete stretnúť a stretnete hneď 3-krát.. Žiaden problém s parkovaním a dochádzaním do obchodu. Perfektné. Perfektné pre mňa, viď. môj blog o tom: https://richardgajarsky.blog.sme.sk/c/501214/tesco-sialenstvo.html

 Ale pár mesiacov po zavedení tejto fajnovej novinky, ktorú som využíval snáď len ja a pár ľudí mne podobných, nastal problém. Kvôli Vírusu túto službu začali používať aj iní ľudia.

 Som z menšieho mesta - cca 50,000 ľudí a doteraz som mal Tesco dodávku, kedy som chcel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Mohol som si vybrať čas doručenia a dostal som to.

 Ale dnes, keď sa svet zbláznil a všetci máme dodržiavať hygienické predpisy je koniec.

 Moja Tesco dodávka je obsadená až do konca mesiaca a ja ju nemôžem použiť na môj nákup. 

 Toto je veľmi smutná správa pre moju a aj iné rodiny, ktoré chceli dovážkov eliminovať nákazu.

 Manageri Tesca. Zlýhali ste v príprave a v posilnení doručovania - obdobne ako naša vláda s rúškami. Nie sú tam tí istý ľudia?

 Nikoho nepadlo v priebehu mesiaca posilniť tú oblasť, ktorá bude kľúčová? To ste nemohli objednať o 10 dopravcov viac? Asi nie. Veď pokladníčky to zvládnu, a ľudia sa radi prejdú po obchode.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Prevencia po Slovensky.

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu