reklama

Vlaky zadarmo?

To je vec, ktorá vás trápi? Teraz, v tejto dobe? Ste normálni? Asi nie. Nech tie vlaky aj zrušia, kam by som cestoval, keď je karanténa?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Niektorých veľmi pohoršilo toto opatrenie. Mňa nie. To preto, lebo nie som ani študent, ani dôchodca? Nie,to preto, že nie som retardovaný. Kam chceš cestovať, keď je karanténa? Len tak do Žiliny, či Prešova? Si normálny? 

 Toto vás trápi ľudia? Že zrušili cestovanie vlakom zadarmo, aby sa nákaza ďaľej nešírila? Cítite sa obmedzení? Ak áno, toto je správa pre vás. Ste obmedzení, ale duchom. Ste postrachom pre všetkých ľudí. Pretože vy nielen že nechápete, ale aj sa sťažujete na štát, ktorí vám to zakázal. A stále vám nedochádza - prečo? Seďte doma a pozerajte TV, alebo malujte, šite rúšky, hrajte X-box, playstation, WI. Čítajte knihy, sexujte, zhánejte si brigádu. Len prosím necestujte zbytočne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Cestovanie zadarmo bude o pár mesiacov náš najmenší problém.

 To čo bude problém, bude starostlivosť o rodinu. Ako a z čoho ju nakŕmiť. 

 Tak sorry, že už necestuješ grátis. Beriem na vedomie.

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu