reklama

OČR a karanténa.

Ani by som o tom nepísal, keby ma to tak strašne nenasralo. Bol som doma 4 mesiace s deťmi na OČR, pretože môj zamestnávateľ mal existenčné problémy a takto som mu mohol trošku pomôcť, oficiálne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Neoficiálne - momentálne na teba nie sú lóve, tak sa skús nejako zariadiť.

Keďže mám deti a jedno z nich je ešte v limite OČR, tak nebolo o čom.

Staral som sa, učil som, varil som a do konca aj upratoval. Zvykol som si na úlohu mojej manželky a odvtedy som si začal vážiť jej prínos do domácnosti, niekedy.

 Máte to ťažké ženy, manželky, matky, oveľa ťažšie, ako si chlapy uvedomujú. Keď teraz niekde vidím bordel po deťoch a neupratané riady, kričím ako moja žena predtým. A teraz ju viem aj pochopiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ale dosť pochlebovania.

Teraz realita: Ten jej pohľad, keď prišla domov.Všetko si zmapovala a začala zvyšovať hlas. Nevybratá myčka, neutretý riad, neumyté zuby - deti, ja som mal umyté. 

 A takto to išlo deň za dňom. Deti som síce naučil, čo všetko treba urobiť, kým mamina príde, ale niekedy sme na niečo zabudli.

 Ženy, manželky však nezabúdajú, odhalia nedostatok za pár minút. A príde odveta.

 A viete aká? Oni chcú sex! Lebo sú naštvaté z roboty, alebo naštvané na vás, či na deti.. Sú frustrované zo svojho života a potrebujú sa vybiť.

 Ale ja som unavený s celodennej starostlivosti o deti, a ani som sa nestihol umyť. A vlastne to teraz ani nechcem. Sex mi nie je príjemný, teraz. Nie je nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ale v manželstve nie, nie je nie, pokiaľ útočí nasratá manželka. Tak len sklopím oči a príjmem to.

Manželka si po tom zapne rifle a povie:" A teraz vyložte tú myčku."

 Bez slova poslúchnem a uvarím jej kávu. Zajtra snáď bude lepšie.

Toto je na 90% pravda, ale moja manželka nie je žiadny sexuálny predátor, teda nebola.

Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu