reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Richard Gajarský

Richard Gajarský

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  193x

Som slušný človek, nekradnem, neprivatizujem, platím dane, otváram ženám dvere, ale neznášam ľudskú hlúposť, ani ju nerešpektujem.Som absolventom strojníckej fakulty odbor VSPRM a pracujem ako návrhár a konštruktér automatizovaných liniek pre strojársky priemysel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Hazardné Slovensko

Richard Gajarský

Hazardné Slovensko

Už nejaký čas čítam o probléme, ktorý ma Bratislava. Tento problém však majú aj iné mestá a obce, akurát to tak nerozmazávajú. Chcete riešenie?  Veď to nie je až také ťažké.

  • 25. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 256x
  • 0
Odpor je zbytočný, zostala len rezignácia.

Richard Gajarský

Politika Odpor je zbytočný, zostala len rezignácia.

Spravodlivosť a slušnosť v tomto štáte dostali padáka.  Ako nepotrebné a zastarané ich označil parlament SR, pretože sa nenašla nadpolovičná väčšina poslancov, ktorí by ich podporili.

  • 11. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 323x
  • 1
Hitler nepotreboval vyhrať, stačilo mu remizovať. vol.2a

Richard Gajarský

Hitler nepotreboval vyhrať, stačilo mu remizovať. vol.2a

Čo všetko sa stalo v dejinách, a aké to malo dôsledky na celý svet je jasné. Ale aj pri všetkých hrôzach, ktoré sa nám udiali, sú niektorí ľudia slepí, alebo hluchí, alebo hlúpi?

  • 4. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 385x
  • 1
Moja krajina, môj svet.

Richard Gajarský

Moja krajina, môj svet.

Chcel by som vám niečo napísať predtým, ako mi to zakážu. Chcel by som byť aspoň chvíľu človekom v tomto štáte a chcel by som sa cítiť ako človek, ktorý má svoje očakávania.

  • 31. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 198x
  • 0
Odvolať, či neodvolať?

Richard Gajarský

Odvolať, či neodvolať?

Nervozita v Smere stúpa. Napätie sa dá krájať aj nožom. Minister za sebou dostatočne nezamietol stopy. Takúto školácku chybu premiér od Kaliho nečakal. Ako to dopadne?

  • 30. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 378x
  • 1
reklama
Trest smrti.

Richard Gajarský

Trest smrti.

Už mám dosť doktríny z Bruselu, aby sme zločincom zbytočne neubližovali. Kto je zlý, tak zaslúži trest. A kto je výnimočne  brutálny, tak zaslúži trest smrti. To je môj názor.

  • 1. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 7
Všetci za všetkých..

Richard Gajarský

Všetci za všetkých..

Táto doba je veľmi zlá pre slušných ľudí. Ale na druhej strane je priaznivá k zlodejom, vrahom , defraudantom, hlupákom, zločincom a extrémistom. Prečo to tak je? Toto je môj rozhovor s .... Nikto nie je spravodlivý

  • 24. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 265x
  • 0
Ako Prochádzka s Bugárom na vandrovku išli, zrazili sa s hlavami, a o voličov prišli.

Richard Gajarský

Politika Ako Prochádzka s Bugárom na vandrovku išli, zrazili sa s hlavami, a o voličov prišli.

Na začiatku sa chcem ospravedlniť všetkým voličom všetkých politických strán na Slovensku. Nechcem nikoho uraziť, len hlupákov, ktorí sa správajú k právu voliť, ako keby boli na tripe s LSD. Je to len môj subjektívny názor.

  • 19. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 489x
  • 0
Koho si zvolíme, ten nám to ukáže.

Richard Gajarský

Koho si zvolíme, ten nám to ukáže.

Je práve 20,47 a ja stále rozmýšľam, komu dám zajtra svoj hlas. Nie žeby na tom mojom práve záležalo, ale ide o moju budúcnosť, ako aj o budúcnosť mojich detí. Hovorím si, keď nevieš, napíš to na papier. Tak si to skúsme prebrať:

  • 4. mar 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 288x
  • 0
Kto vlastne sú voliči Smeru?

Richard Gajarský

Kto vlastne sú voliči Smeru?

Kto sa skrýva za 35-40% úspešnosťou strany, ktorá nás systematicky okráda a klame nám do očí? Kto sú títo ľudia? A prečo to robia? Majú z toho priamy osoh, alebo len nevedia, čo sa deje? Nevadia im nevyšetrené kauzy?

  • 12. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 328x
  • 33
reklama
Štrajk sestier skončil, vyhrala spravodlivosť?

Richard Gajarský

Štrajk sestier skončil, vyhrala spravodlivosť?

Konečne skončilo to nezmyselné vydieranie zdravotných sestier, ktoré chceli vymeniť svoj luxus za tretinový plat poslanca NR.

  • 5. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 524x
  • 0
Štrajk zdravotných sestier.

Richard Gajarský

Štrajk zdravotných sestier.

K dnešnému dňu prestali pracovať na svojich oddeleniach stovky zdravotných sestier. Či to bolo správne rozhodnutie, alebo nie, ukáže len čas.

  • 1. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 0
Prečo neštrajkujete všetci?

Richard Gajarský

Prečo neštrajkujete všetci?

Tento štrajk dopadne presne tak, ako ten minulý. Takúto dezorganizáciu neviem pochopiť, Načo to vlastne? Na koho chcete urobiť dojem s 10% zapojených učiteľov do štrajku?

  • 27. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 0
Štrajk učiteľov

Richard Gajarský

Štrajk učiteľov

My musíme štrajkovať, keby sme neštrajkovali, tak by sme súhlasili s momentálnymi podmienkami. Sme vzdelaní ľudia, tak nám dajte aspoň na kávu !!!

  • 23. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 374x
  • 14
Zdravotníci do zbrane.

Richard Gajarský

Zdravotníci do zbrane.

Už mám plné zuby vyjadrení ministra zdravotníctva, že vy všetci, ktorí ste v štrajku, ste len predvolebnou kampaňou. Nech je toto váš odkaz - ak vám komora sestier neukáže ten správny smer.

  • 28. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 462x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu